Πολιτική Επιστροφών
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων που έχει επιλέξει και παραλάβει, μέσα σε διάστημα που δεν υπερβαίνει τις 14 ημέρες από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης και παράδοσης στο πρακτορείο μεταφορών. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από την επιχείρηση και επιβαρύνουν τον πελάτη.
Η πολιτική επιστροφής των παραγγελθέντων και απεσταλμένων προϊόντων μπορεί να ισχύσει μόνο εφόσον:
• Το προϊόν δεν έχει υποστεί ουδεμία εκούσια ή ακούσια ζημία από τον πελάτη (συμπεριλαμβανόμενων φθορών λόγω κακής μεταφοράς του, μη προσεκτικής απομάκρυνσης της συσκευασίας του, λανθασμένου μονταρίσματος, μη ενδεδειγμένης χρήσης κ.τ.λ.).
- Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
- Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής.
- Για τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους. Δεν έχουν αφαιρεθεί τυχόν ταμπελάκια ή σημάνσεις μάρκας κ.λ.π. που ενδέχεται να έχουν επάνω τους τα προϊόντα.
- Το προς επιστροφή προϊόν συνοδεύεται από αντίγραφο τιμολογίου ή από την απόδειξη λιανικής αγοράς.
• Δεν έχει παρέλθει διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος στο πρακτορείο μεταφορών.
Το κατάστημα μας δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.
Από το δικαίωμα επιστροφής εξαιρούνται τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας. Έξοδα μεταφοράς και άλλων πρόσθετων υπηρεσιών δεν επιστρέφονται.
ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ
Α. Υπαναχώρηση
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγω αλλαγής γνώμης, θα χρειαστεί η απόδειξή σας, το έντυπο παραγγελίας σας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα) ή έναν αριθμό λογαριασμού τραπέζης στο όνομα με το οποίο κάνατε την παραγγελία. Όλα αυτά μπορείτε να μας τα στείλετε πίσω με οποιαδήποτε εταιρεία μεταφορών επιθυμείτε (courier, μεταφορική εταιρεία ή κάτι άλλο), ή ακόμα και να μας τα παραδώσετε στο κατάστημα. Υπενθυμίζουμε ότι τα έξοδα αποστολής θα είναι δικά σας, καθώς κι ότι τα εμπορεύματα είναι δικής σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν στις αποθήκες μας, οπότε θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά συσκευασμένα και δεν μπορούν να υποστούν οποιαδήποτε ζημιά στο δρόμο.
Β. Ελαττωματικό προϊόν
Για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν:
1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
2. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο oikoepiloges1@gmail.com ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας και να επιβεβαιώσουμε με την κατασκευάστρια εταιρεία την αποδοχή της επιστροφής.
3. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
Στην περίπτωση αυτή, θα το αντικαταστήσουμε και τα έξοδα αποστολής θα τα καλύψει η εταιρεία μας, εφόσον διαπιστώθηκε ότι το προϊόν είναι όντως ελαττωματικό.
Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει ένα άλλο προϊόν της επιλογής του ή να ζητήσει επιστροφή χρημάτων, κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα μας.
Γ. Δώρα
Στην περίπτωση που σας έχουν προσφέρει ένα δώρο από το κατάστημά μας και θα θέλατε να το επιστρέψετε, επικοινωνήστε μαζί μας με e-mail ή τηλεφωνικά για να οργανωθεί η επιστροφή του και η αποστολή του νέου προϊόντος.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι το κόστος επιστροφής και η αποστολή του νέου προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη.
Διαδικασία
Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα γίνει ο απαραίτητος έλεγχος στο προϊόν που επεστράφη και εφόσον πληροί όλες τις προϋποθέσεις επιστροφής τότε η εταιρεία μας θα σας αντικαταστήσει το προϊόν. Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα παραπάνω ή για οποιαδήποτε πληροφορία παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, είναι χαρά μας να σας εξυπηρετούμε για οτιδήποτε χρειάζεστε.
Προσοχή: Σε περίπτωση που το επιστρεφόμενο προϊόν δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, τότε θα επιστραφεί πίσω στον πελάτη και τα έξοδα αποστολής θα επιβαρύνουν τον ίδιο.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε, σε κάθε περίπτωση επιστροφής να επικοινωνήσετε πρώτα με το κατάστημα μας, στο τηλέφωνο 23310 70030 ή στο email oikoepiloges1@gmail.com με θέμα «Επιστροφή Παραγγελίας» για να μας ενημερώσετε για την πρόθεση επιστροφής και το λόγο αυτής.
Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων, όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.
Είστε υπεύθυνοι πριν από κάθε σας αγορά να βλέπετε εάν το προϊόν που σκοπεύετε να αγοράσετε περιέχει εγγύηση. Σε τέτοιες περιπτώσεις μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας για να σας υποδείξουμε τα στοιχεία επικοινωνίας με την αντιπροσωπεία του προϊόντος.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κ.λπ.). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας, αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 23310 70030 ή με e-mail στο oikoepiloges1@gmail.com .
Ακύρωση παραγγελίας
Έχετε την δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέσα στην ίδια ημέρα που την κάνατε, επικοινωνώντας τηλεφωνικά με το κατάστημα μας στο 23310 70030 ή με αποστολή e-mail στο oikoepiloges1@gmail.com.